Logo

PARTNER VÁŠHO ZDRAVIASme súčasťou skupiny AGEL, najväčšieho súkromného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

KLIENTSKE CENTRUM

+421 (0)35 7909 111

Pacienti a návštevy

Rezervácia vyšetrenia

Pre objednanie kliknite na príslušný odkaz:

Online rezervačný systém 

Online rezervačný systém umožňuje okrem ambulantného vyšetrenia tiež rezerváciu covid vyšetrení a vyšetrení v laboratóriu. Do konca roka budú  pridané ďalšie vyšetrenia a ambulancie.


Rezervujte si vyšetrenie online, telefonicky alebo osobne a šetrite svoj čas

Výhody rezervačného systému

  • prehľad o možnostiach rezervácie ambulancie a voľných termínoch
  • menej času stráveného v čakárni
  • včasné pripomenutie termínu formou SMS prípadne mailom
  • aktuálne informácie o dostupnosti služieb

Klientske centrum (KC), CARE SERVICES

pracovné dni od 7:30 do14:30 hod.

Klientske centrum CARE SERVICES plní funkciu medzičlánku medzi klientom, rezervačným systémom a zdravotníckym zariadením. Jeho služby sú určené klientom, ktorí nemajú prístup k internetu alebo nie sú užívateľmi PC alebo jednoducho majú záujem o vyšetrenie v AGEL Komárno. Pracovník klientskeho centra má prístup do rezervačného systému a telefonicky alebo pri osobnej návšteve sprostredkuje klientovi návštevu ambulancie

Klientske centrum nájdu návštevníci nemocnice v pavilóne I. KC je v prevádzke v pracovné dni od 7.30 do 14.30 hod.

V prípade záujmu o vytvorenie termínu na vyšetrenie na kardio, reumatológiu a CT nie je možné objednanie online ale je potrebné kontaktovať klientske centrum 

Cenník benefitov CARE SERVICES


Kontakt

Mobil:  +421 902 541 086
Telefón:  +421 35 7909 333
e-mail: [email protected]


Benefitové balíčky CARE SERVICES

Balík Benefit 2 EUR Využitie služieb klientskeho centra na vlastnú žiadosť (platné jedno využitie klientskeho centra
Balík Benefit VIP 24 EUR Služby osobnej recepčnej – zahŕňa osobnú asistenciu klientovi, navigáciu do jednotlivých ambulancií poskytovateľa, možnosť objednania do ambulancie , notifikácia o termíne vyšetrenia prostredníctvom sms správy
Balík Benefit VIP * 96 EUR Služby pre klienta dostupné v balíku Benefit VIP , platí pre klientov manažovaných mimo pracovného času

Poplatky sa hradia v poplatkomate vo vestibule hlavnej budovy alebo na klientskom centre Care Services.

Rezerváciu vyšetrenia je možné zrušiť najneskôr v deň vyšetrenia do 7.00 hod. ráno.

Spoplatnenie rezervačného systému CARE SERVICES

Klient platí za klientsky servis 2EUR vrámci balíka BENEFIT  . V rámci klientskeho servisu sú klienti informovaní o termíne vyšetrenia v deň vytvorenia rezervácie Klientske centrum zaručuje, že v čase náhlej neprítomnosti alebo dovolenky lekára bude klient riadne o tejto zmene informovaný. 

Úhrada poplatkov za klientsky servis

Pri hotovostnej platbe k tomuto účelu slúži klientské centrum Care Services v pavilóne I

Zrušenie rezervácie

Najneskôr v deň vyšetrenia do 7.00 hod. ráno je možné rezerváciu vyšetrenia bezplatne zrušiť.

Pri vstupe do ambulancie

Objednaný pacient predkladá pri vstupe do ambulancie doklad o úhrade z KC Care services. Časť bločku si ponechá lekár, časť zostáva pacientovi. Samozrejmosťou je predloženie kartičky poistenca a zoznamu užívaných liekov či iných náležitostí tej-ktorej ambulancie.

Pacient v akútnom stave

Pacient v akútnom stave má vždy prednosť pred objednaným pacientom. Takýto pacient je prirodzene vyšetrený bez objednania.
Poradie pacientov vždy určuje lekár!

Recepty bez vyšetrenia

Na vyzdvihnutie receptu bez vyšetrenia nepotrebuje klient rezerváciu.

Pacient bez rezervácie

Stále existuje možnosť pre neobjednaného pacienta postaviť sa v čakárni do tzv. voľnej rady. To značí, že pacient príde do čakárne ambulancie a čaká na vyšetrenie. Vyšetrenia pacientov vo voľnej rade môžu byť presunuté po skončení pracovnej doby na nasledujúci deň. Je to na zvážení každého jednotlivca, ako sa rozhodne.